piątek, 17 lutego 2012

Przyjaciel

Kim jest przyjaciel? Jakże banalne pytanie i wydawało by się banalna odpowiedź. Dopiero kiedy staramy się ją skonstruować pojawiają się problemy. Osobiście udało mi się znaleźć przyjaciół. Mam 3 wspaniałe przyjaciółki. Widujemy się kiedy tylko możemy. Nigdy, powtarzam nigdy się nie kłócimy. Jeżeli którakolwiek wg. nas postąpiła źle, po prostu mówimy jej o tym i rozmawiamy wspólnie na ten temat. Nie ma obrażania się, strojenia fochów. Jest bezgraniczne zaufanie w każdej sytuacji. Wygłupianie się, imprezowanie i nauka. W przyjaźni nie chodzi o to by być nierozłącznym i mieć takie samo zdanie na każdy temat. Przyjaciele utrzymują dobry kontakt mimo odległego miejsca zamieszkania. Mają różne zdania i poglądy na dane tematy. Umieją o nich dyskutować i zaakceptować się nawzajem. Tym jest dla mnie przyjaźń. Pojawia się niezapowiedziana. Czasem nie widzimy nawet momentu, w którym się zaczęła. Ona przychodzi tak po prostu, sama. Nie można szukać przyjaciół na siłę, bo to ... to po prostu nie wypali. Ktoś powie, że to brzmi zbyt cukierkowo, że przesadzam. Ja wiem jednak, ze coś takiego istnieje i ciesze się, że mogę tego doświadczać :)

Jeżeli macie przyjaciół, nigdy nie pozwólcie na to by ktoś lub coś zniszczyło waszą przyjaźń. Nigdy!

3 komentarze:

  1. Zgadzam się z tobą w 100 % Też mam swoje 2 przyjaciółki którym bezgranicznie ufam i wiem że nawet jak są beze mnie nie obrabiają mi dupy jak większość osób które znam, ale to jest nie ważne. Bardzo podoba mi się twój Blog :) Z chęcią będę zaglądała tu częściej. Zapraszam również na mojego bloga http://wierszeinietylko.blogspot.com/
    Pozdrawiam.!

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, ja uwielbiam lumpeksy :)
    co do notki to idealnie się z tobą zgadzam, przyjaźń przychodzi sama i przyjacielem też nie każdy potrafić być. to wymaga współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki ;D
    U mnie nowa notka (;

    OdpowiedzUsuń