niedziela, 15 lipca 2012

Dobry Film ?


Dziś trochę nietypowo bo filmowo. Czas już jakiś temu obejrzałam dwa zupełnie różne filmy. 

Pierwszy z nich jest filmem z serii "głupie komedie amerykańskie" na które też czasem nachodzi człowieka ochota :p "Projekt X" to film opowiadający o trójce mało znanych w szkole kolegów, którzy urządzają ogromną domówkę w domu jednego z nich. Jeśli ktoś włączy go w poszukiwaniu ambitnego kina to zapewne nie będzie zadowolony. Ja osobiście mimo, że np. nie jestem wielbicielką serii "American Pie" czy innych tego typu filmów muszę powiedzieć że "Projekt X" zaskoczył mnie i to w pozytywną stronę. Po przeczytaniu zapowiedzi spodziewałam się nudnawego, przewidywalnego filmu a jednak śmiałam się i byłam zaskakiwana. Poza tym samo patrzenie na to jak mogą wyglądać domówki....ach... nam jeszcze do takich daleko ;P choć... może to i dobrze :D Jeśli więc ktoś się nudzi i ma ochotę obejrzeć coś lekkiego, przyjemnego a czasem jeszcze się uśmiechnąć to jak najbardziej polecam "Projekt X"


Drugi z filmów to zupełnie "inna bajka".

"Nietykalni" to przepiękny film w którym sparaliżowany na skutek wypadku milioner zatrudnia do opieki młodego chłopaka, który właśnie wyszedł z więzienia. Choć fabuła nie wydawała mi się zbyt interesująca, zaryzykowałam i nie żałuję.
Oglądając "Nietykalnych" śmiałam się w głos i płakałam. To film, który daje wiele pozytywnej energii i przemyśleń na temat naszego życia. Film o tym, że mnóstwo pieniędzy nie daje szczęścia i o tym jak dużo z siebie może dać człowiek innemu człowiekowi. "Nietykalnych" polecam każdemu. Obiecuję, że nie pożałujecie ;)


2 komentarze:

  1. oglądałam ten film, puściliśmy sobie na lekcji, ale nie widziałam jak się skończył:( mam zamiar obejrzeć cały jeszcze raz, jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego z powyższych nie oglądałam ,ale przy odrobinie wolnego czasu, postaram się to nadrobić^^

    OdpowiedzUsuń